ارسال تیکت

شرایط و قوانین تعویض و مرجوعی کالا در کی شاپ

رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما بوده است و همواره در تلاش هستیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

  • تعویض و مرجوعی کالا تا حداکثر 10 روز پس از تحویل به واحد ارسال و رسیدن به دست مشتری امکان پذیر می باشد. (حداکثر 2 بار امکان تعویض وجود دارد.)
  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود، برگرداندن کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

  • اگر مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات سایت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  • درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و بارکد، برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

  • مرجوعی کالا همراه با عودت وجه تنها در صورت ایراد کالا شامل پارگی، لکه و شکستگی صورت می پذیرد. (همچنین تصویر موارد مشاهده شده را نیز برای تایید کارشناسان ما در فایل پیوست ارسال نمایید.)

توجه: لطفا “نام و نام خانوادگی” ، “شناسه سفارش” ، “علت تعویض یا مرجوعی و همچنین در صورت لزوم “محصول جایگزین” را ذکر کنید.

حساب کاربری دارید؟ وارد شوید

لطفا صبر کنید...
لطفا صبر کنید